söndag 4 december 2011

Juletid och julefrid

Så är det juletid!
En hel evighet sedan jag lade in något här. Men den som väntar på något gott...

Förra helgen hade jag besök av min älskade syster och då pyntades det för fullt! Jag älskar att använda det som naturen har att ge oss. Här ser du lite bilder från min veranda.



Mossa bara älskar jag! När man har stor tomt är det liksom mitt eget guld vid juletid :) Vår öppna veranda brukar jag alltid ha mossa på liggandes på räckena runtom. I fukten håller det sig fint vääääldigt länge.


Levande ljus kan jag inte heller få för mycket av! Här på vedspisen är det roligt att byta tema ofta efter årstid eller humör:)

Jag önskar alla mina läsare en riktigt skön december månad. Ta vara på varandra!

Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar