måndag 14 mars 2011

Orter i mitt hjärta

Presenten till min man!

Vad tycks? Själv är jag mycket nöjd och han blev också glad för den. Det är inte enkelt att komma på presenter, men när jag hittade den här på en websida, så kände jag direkt att min man skulle gilla den. Så glad man blir då! Typsnittet är lite 50-tals aktigt och det gör att den passar så fint hemma hos oss, trots att de flesta nog skulle tycka den ser ytterst modern ut. Med olika ramar kan man också lätt förstärka den stilen man redan har i huset.

Upp till max 12 orter kunde man själv välja och dessutom om man ville ha den i poster eller canvas, och vilken storlek. Den här är en poster i A3. Ramen tror jag att vi köpt på IKEA för ett tag sedan.

Att varje tavla blir unik är extra roligt tycker jag. Min svärfar kunde glatt konstatera att detta garanterat är första gången Hästhult (litet samhälle i norra Skåne) och New York finns på samma tavla. Det tror jag också!

Lite reklam får det också bli, för genom mig kan du beställa en sådan här tavla med 10% rabatt. Ta en titt på http://www.barnvanligt.nu/ och meddela sen mig om du hittar något kul som du vill beställa. Jag ger 10% rabatt på HELA deras sortiment! Ooops, där kom den lilla företagaren inom mig fram ;)

Nu ska jag snart köra och arbeta. Veckan känns lugn och bra!
Hoppas att din också blir det!

Kram Annika

2 kommentarer:

  1. Vilken klockren present, som dessutom skulle göra sig fint på väggen mellan vårt kök o vardagsrum! :)
    Snor idén och planerar in att ge bort den till mannen i födelsepresent! Tusen tack för tipset!
    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  2. Hittade in till Stenlyckan via din mans FB-inlägg om tavlan. Och nu när jag varit här hälsat på en stund känns det ju nästan ohyfsat att inte säga 'Hej' och tack för titten. :o) Det ser verkligen hemtrevligt ut i Stenlyckan! Gilllar stilen där de äldre tingen får plats. Tavlan var också kul och svärfars antagande om NY och Hästhult förmodligen HELT sant. :o) Hmm, har också en sambo som snart fyller år...
    Hälsningar från Anette - som också jobbar i ÖGK och ja, vi har ju träffats hos "Miss M" en gång

    SvaraRadera