tisdag 5 juli 2011

Gammal vänskap rostar aldrig!

Sovrumsfönstret ser du här! Med hissgardinen från Netto, som äntligen har fått ett elrör i sig för att bli stabil, har vårt sovrum snart genomgått förvandlingen.
Ett par saker är kvar att fixa, men de visar jag så klart inte bild på här ;)
Vad som skulle få hänga över sängen funderade jag över ett bra tag. Kom fram till att det inte skulle vara en tavla, inget foto och ingen text som sitter fast på väggen. I en webshop hittade jag en skylt med texten "Always kiss me goodnight". Det gillade jag! Men för att göra min idé lite mer unik, så bad jag en gammal barndomskompis att göra den. Riktigt nöjd blev jag! Ett stort tack Susanne! Spana gärna in hennes alster på http://nogg.se/SusanneC
Nu får jag dessutom en härlig tanke om vem som gjort min bräda när jag tittar på den. Två bra saker i en!

Nu ska jag sätta mig på verandan med ett glas vin!
Kram Annika

1 kommentar:

  1. Kul att läsa nytt inlägg! På tiden Annika :)

    Jättefin hissgardin!

    SvaraRadera