onsdag 6 juli 2011

Smarta bord och loppis

Små nätta bord som kan bli större. Det gillar jag! Det här söta bordet har fyra uppfällbara klaffar som gör det till det perfekta extrabordet vid t ex födelsedagar. Vi liksom många andra har prioriterat golvyta istället för ett matrumsbord som bara används ett par gånger om året.
Så där- nu anser jag att fönsterserien är klar! Alla fönster i vårt hus är nu vita och jag har visat en del här. Men du kan tro att det är en stor förändring! Lite mer gammeldags lampor är jag på jakt efter. Vi får väl se vad sommarens loppisar har att erbjuda. På söndag är det dags i min gamla hemby. Det brukar vara en av sommarens höjdpunkter- och varmaste dagar!

Nattning av barn och sagoläsning står på schemat nu. Myspys!
Kram Annika

1 kommentar:

  1. Hej på dej!
    Så roligt att du känner igen vårt hus, och kul att du lämnade en kommentar på min blogg!
    Nu ska jag "botanisera" lite här på din fina blogg, - gillar redan vad jag ser!
    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera