lördag 26 februari 2011

Kökets viktigaste hörn?

Jag visar idag en liten vrå i vårt kök där det finns saker som behövs för "komihåget". Anslagstavla, pennor, klocka och lite annat smått och gott. Det gamla litermåttet är en av mina favoriter och det har fungerat som pennställ väldigt länge hos oss. För det mesta har vi betydligt fler pennor i än idag ;)

De söta bilderna på blomsterféerna är jag helt förälskad i! Det svåra är faktiskt hur jag ska låta bilderna träda fram på bästa sätt. Jag har två små böcker fulla med söta blomsterféer. Någon gång har jag t o m sett tyger med dem på. Men det får liksom inte bli för mycket. Helt klart är böckerna värda att gallra på bilder för att se de vackra féerna oftare och på ett bättre sätt. Någon som har bra förslag?

Nu är det snart dags för Melodifestivalen på TV. Ha en skön lördagskväll!
Jag ska pyssla om sonen och grannbarnen en stund till innan de somnar!

Kram Annika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar