måndag 28 februari 2011

Vimplar på sneda väggar

Tänk att ha en svärmor som förverkligar ens idéer! En sån har jag! Jag är lyckligt lottad och mycket glad för att hon gärna pysslar, donar och kommer med bra tips. Den här fina raden med vimplar tyckte jag kunde piffa upp en annars ganska tråkig snedvägg i sonens rum. Det är ju inte så lätt att hänga upp tavlor och annat på snedväggar!
Det randiga, rutiga och prickiga tyget har jag köpt på Stof och Stil. Tillsammans med de enfärgade så blev raden av vimplar verkligen en härlig färgklick i rummet. Tack än en gång svärmor!

Ha en skön kväll!
Kram Annika

1 kommentar:

  1. Spanat in såna vimplar i svart, vitt och rött i olika mönstermixer till Elsas rum! Dock blir det webköp för mig, tror inte svärmor syr såna ;)

    Kram till er alla!

    SvaraRadera